16.8.09

Δεν εισαι εσυ αυτος..

Υποσχεθηκες πως θα εισαι παντα εδω για εμενα..
Ψευτη!Τωρα που σε χρειαζομαι πιο πολυ απο ποτε,που εισαι?
Χαθηκες..Και με πληγωσες..Ξερω,δεν το ηθελες..
Συγγνωμη,μα εχω παψει να νοιαζομαι για το τι θες εσυ..
Ναι,μου λειπεις..Ομως εχω βαρεθει να με πληγωνεις συνεχεια..

Ποτε δεν ησουν αυτος εσυ..Ψαχνω λιγο μεσα στην μνημη μου..
Και θυμαμαι εμας τους δυο..Κατι κανουμε..τι ομως?
Α!ναι..θυμηθηκα.κανουμε ονειρα για εμας...
Τα δικα μου τα ονειρα χαθηκαν πριν απο πολυ καιρο..
Χαθηκαν οταν εψαχνα το προσωπο σου στους λυγμους μου...
Στο ειχα πει καποτε..Θα εφευγες και εσυ,οπως εκαναν ολοι..
Μου ορκιστηκες πως ποτε δεν θα μ'αφησεις..Ο,τι και αν γινει..
Με αφησες..Δεν πειραζει..
Εξαλλου εγω φταιω..Σε πιστεψα,σου εδωσα οτι αγαπη ειχα μεσα μου..Σε εβαλα πιο πανω απο τον καθενα..
Ενω δεν επρεπε..
Να ξερεις πως δεν μετανιωσα που σε αγαπησα..Απλα μετανιωσα που στο εδειξα..Δεν το αξιζες..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου