10.3.10

Νεα Αρχη-παλι-

Ναι,αρχιζω παλι απο εκει που μειναμε..Εγω και Εσυ

Τα διαγραφω ολα και παω παρακατω..Εχω δυναμη μεσα μου,εσυ μου το ειχες πει..Αναξιοποιητη,αλλα την εχω..Ηρθε ωρα λοιπον να την αξιοποιησω..Και αυτο κανω..Προσπαθω τουλαχιστον..Εισαι αλλος πλεον..Δεν εισαι αυτος που καναμε μαζι ονειρα καποτε..Ισως να ειναι καλυτερα ετσι..Η αλλαγη σου με βοηθησε και με βοηθα ακομα πολυ..Βλεπω πως εισαι καποιος αλλος τωρα και καταφερνω να προχωραω..Γιατι δεν αντεχω να σε βλεπω ετσι και γι'αυτον τον λογο απομακρυνομαι...Γιατι καταστρεφεσαι και ο,τι και αν κανω δεν αλλαζει αυτο πλεον..Δεν πειραζει,το αντεχω..Ξερω,επρεπε να σε βοηθησω να ξεπερασεις αυτην την φαση..Δεν το κανω ομως γιατι ολες μου οι προσπαθειες θα πεσουν στο κενο..Για μια ακομα φορα..Δεν ξερω πως αντεχεις να το κανεις αυτο στον εαυτο σου..Παλια ειχες φυγει απο ολο αυτο το "τρυπακι"..Εγω σε ειχα βγαλει..Η αγαπη που σου ειχα σε κραταγε μακρια απο αυτα που σε κατεστρεφαν..Ξαναγυρισες ομως εκει..Ενω μου ειχες υποσχεθει οτι δεν θα το ξαναεκανες αυτο..Ποτε..

Γι'αυτο φευγω..Γι'αυτο απομακρυνομαι..Γιατι δεν θα αντεξω να σε δω να χανεσαι..Σε ειδα μια φορα ευαλωτο και εκεινη την στιγμη μου ελειψε η ασφαλεια που αλλοτε μου προσεφερες..Ξερω πως σ'αγαπαω..Και ξερω πως και εσυ το ξερεις..Θα εμενα μαζι σου αλλα προφανως δεν εχω δυναμη να αντεξω ολο αυτο..Αν σωθεις απο αυτο ψαξε να με βρεις..Αν δεν σωθεις να θυμασαι πως σ'αγαπησα πολυ..Και πως θα σε θυμαμαι παντα..Αντιο ψυχη μου,να προσεχεις..Και αν παθεις κατι,να με προσεχεις απο εκει που θα εισαι..Παντα να με προσεχεις,μου το ειχες υποσχεθει..Αντιο,σ'αγαπω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου