17.8.09

Ξερεις ποσο πολυ ποναει αυτο που κανεις?
Δεν με νοιαζει αν την αγαπας,δεν ενδιαφερομαι για το αν ειστε ευτυχισμενοι μαζι..
Δεν χρειαζεται να μου το κοπανας συνεχεια..Δεν χρειαζεται να μου στελνεις μηνυμα λεγοντας μου "εγω με την θεμιδα ειμαστε υπεροχα μαζι..εκεινη δεν γκρινιαζει,οπως κανεις εσυ.."
Ξερω,αφου σ'αγαπαω πρεπει να νοιαζομαι για σενα..Πρεπει να χαιρομαι που περνας καλα..
Ομως,λυπαμαι,δεν μπορω..Εσυ δεν νοιαστηκες ουτε μια στιγμη..
Και οταν στο ειπα,γελασες..Μου ειπες οτι παντα νοιαζοσουν και πως εγω δεν το ενιωσα ποτε..
Εριξες παλι πανω μου το φταιξιμο..Ελα μωρε,σιγα,εχω συνηθησει εγω..
Παντα εγω φταιω..Για τα προβληματα ολων,εγω φταιω..Ενταξει,το καταλαβα..
Λυπαμαι που εχασα τοσους μηνες απο την ζωη μου μαζι με καποιον που με εβλεπε ετσι.

Κοιταζω τα μηνυματα σου..Οχι τα τωρινα..Οχι αυτα που με πονανε..
Τα παλια..Αυτα που μου εστελνες οταν ησουν ερωτευμενος μαζι μου..
Αληθεια,υπηρξες ποτε ερωτευμενος μαζι μου?
Τα μηνυματα αυτο δειχνουν..Ησουν μακρια..Μπορουσες να ειχες κανει οτιδηποτε με καποια απο εκει..
Ομως σου ειχα εμπιστοσυνη..Με πειραζε που ειμασταν μακρια..Ομως μου ειχες υποσχεθει πως θα γυρνουσες να με βρεις..
Γι'αυτο δεν μπορω να σε κατηγορησω..Γυρισες..Και μου ειχες λειψει τοσο πολυ..Ελειπες για 11εβδομαδες,και οταν βρεθηκαμε δεν πιστευα πως ησουν εσυ..Δεν πιστευα στα ματια μου..
Ειχα συνηθισει την απουσια σου..Με τον καιρο,ομως,αρχισα να συνηθιζω και την παρουσια σου..

Να σου πω την αληθεια,δεν θυμαμαι ποτε αρχισε να φθειρεται αυτο που ειχαμε..
'Η μηπως ηταν απο την αρχη φθαρμενο?Μπορει,δεν ξερω..
Ομως,θυμασαι?Ολοι μας θεωρουσαν το τελειο ζευγαρι..Τοσο ταιριαστοι..
Σ'αγαπουσα πολυ..Ειδικα τοτε..
Ακομα σ'αγαπαω..Οχι οπως τοτε,ομως..
Τωρα μαλλον σ'αγαπαω εξαναγκαστικα..Ή καπως ετσι..

Οχι,δεν μου λειπεις πια..Εξοικειωθηκα με την απουσια σου,παλι..
Ομως δεν εχω εξοικειωθει ακομα με την ιδεα πως τωρα πια δεν θα γυρισεις..
Ολοι πιστευουν πως εισαι πια παρελθον για μενα..
Ομως δεν εισαι..Αν και θα επρεπε..
Θα γινεις ομως...Δεν αξιζεις να βρισκεσαι στις σκεψεις μου..
Στο ειχα πει καποτε...Ολα θα τελειωναν ετσι..
Το ειχες αρνηθει..Θα μ'αγαπας για παντα,ετσι ειχες πει..
Που πηγε το "παντα"?Χαθηκε..Οπως και η παροδικη αγαπη σου..
Οπως και τα ψευτικα λογια σου..Οπως και το ενδιαφερον σου..

Μην με ξαναενοχλησεις...Μην μου ξαναστειλεις μηνυμα λεγοντας μου ποσο καλυτερη ειναι η θεμιδα..
Μην με αναγκαζεις να σε σκεφτομαι..
Αντιο..Θα παψεις να υπαρχεις μεσα μου..
Η -καποτε- "Μικρη Σου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου