24.8.09

Παλι εδω..Παλι πισω στα παλια..Παλι πισω σε εσενα..
Γιατι μου το κανεις παντα αυτο ρε γαμωτο?Γιατι?
Προσπαθησα,αληθεια..Προσπαθησα να σε ξεχασω..
Εκει που αρχισες να φευγεις λιγο-λιγο απο την ζωη μου,εκει που καθε κακια αναμνηση εφευγε και εμεναν μονο οι καλες,εκει που αρχισα να ξεχναω το ποσο ασχημα φερθηκες,μου εστειλες μηνυμα..
Λεγοντας μου τι?Οτι ακομα με αγαπας?Οτι ακομα νοιαζεσαι?
Πως μπορεσες?Πως αντεχεις να με πληγωνεις τοσο πολυ παντα?
Φταιω και εγω..Επρεπε να ειχα αλλαξει αριθμο,e-mail,σταθερο,τα παντα..
Να ειχα χαθει..Ομως τωρα δεν αντεχω να κανω τοσο μεγαλες αλλαγες..Δεν αντεχω τωρα να γινω αλλη..
Ξερεις ποιο ειναι το κακο?Οτι ενω με ενοχλησε παρα πολυ το μηνυμα που μου εστειλες,ημουν και ειμαι ετοιμη να σου πω πως σε θελω πισω..
Ακριβως οπως εκανες και εσυ..
Ομως δεν μπορω..Δεν ξερω γιατι..Εχασα την εμπιστοσυνη μου σε εσενα..
Την εχασα και πλεον δεν αλλαζει τιποτα..
Δεν ξερω,ομως καθε φορα που σκεφτομαι ποσα πολλα περασαμε μαζι,νιωθω προδωμενη..Νιωθω θυμα..Και για αυτο φταις εσυ..
Θυμασαι εκεινο το βραδυ,το τελευταιο μας,πριν φυγεις?Ναι,τοτε,στο παρκακι..
Ημασταν μια ολοκληρη μερα μαζι και τα τελευταια μας 30λεπτα συνειδητοποιησα πως δεν θα σε ξαναεβλεπα για 3μηνες,σχεδον..
Και τοτε κλαψαμε και οι δυο..Και γραψαμε στο παγκακι πως εκεινος ο αποχαιρετισμος,στις 10.04.09,θα εμενε για παντα στην καρδια μας..
Γραψαμε ακομα πως στις 27.06.09 θα συναντιομασταν εκει παλι,μετα απο τοσο καιρο..
Ετσι εγινε..Ομως οι ορκοι που ηταν γραμμενοι σε εκεινο το παγκακι σβηστηκαν..Ξαφνικα εξαφανιστηκαν..
Δεν ξερω πια τι να πω..Δεν εχω λογια..
Ξεκινησα να γραψω τον θυμο μου για το μηνυμα σου,την αισθηση της σιγουριας που αποπνεε και κατεληξα παλι να θυμαμαι και να κλαιω..
Καποτε,μου ειχε πει ο κολλητος μου πως δεν πρεπει να χαραμιζω ουτε ενα δακρυ μου για αυτους που δεν αξιζουν..Μου ειπε πως αν αξιζαν δεν θα με εκαναν να κλαιω..
Ξερω,κλασικο και πολυπαιγμενο..Ομως ειχε δικιο..
Αφου δεν αξιζεις ομως γιατι συνεχιζω να κλαιω?Γιατι συνεχιζω να νοιαζομαι?

"Για θυμησου καλα..Μηπως εχεις χαθει μεσα σε δρομους που καινε?
Βαλε εσυ μια φωνη..Και αν δεν ειμαι εκει,Χαρη να μην με λενε..
Δεν ειναι η αναγκη,δεν ειναι η μοναξια που εκει θα με φερει..
Εχω αντεξει πολλα,δεν με ξερεις καλα,κανεις δεν με ξερει..
Μην γυρισεις..Τιποτα μην ζητησεις..Για ενα βραδυ μην με χαραμισεις..
Μην γυρισεις..Τιποτα μην ζητησεις..Για ενα βραδυ μην με χαραμισεις..
Μπαινω μεσ'στην σκια..Με τυφλωνει το φως,μ'αρρωσταινουν οι λεξεις..
Εχω βαρεθει,δεν θελω να εξηγω,πρεπει εσυ να διαλεξεις..
Ομως στο λεω ξανα..Μηπως εχεις χαθει μεσα σε δρομους που καινε?
Βαλε εσυ μια φωνη και αν δεν ειμαι εκει,Χαρη να μην με λενε..
Μην γυρισεις..Τιποτα μην ζητησεις..Για ενα βραδυ μην με χαραμισεις..
Μην γυρισεις..Τιποτα μην ζητησεις..Για ενα βραδυ μην με χαραμισεις..
Μην γυρισεις..Τιποτα μην ζητησεις..Για ενα βραδυ μην με χαραμισεις.."

:'(

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου